به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، همایش «جایگاه مدیریت ارتباط با مشتری در اقتصاد امروز» با هم‌راهی جمعی از اساتید دانشگاه، صاحبان صنایع موفق در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی و ایرانسل در حضور تعداد زیادی از مدیران ارشد و کارشناسان فروش و بازاریابی شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی، دانشجویان و فارغ التحصیلان فعال در حوزه بازاریابی، فروش و برندینگ و به میزبانی دانشگاه صنعتی سجاد مشهد برگزار شد و نمایندگان بخش ارتباط با مشتریان ایرانسل به تشریح تجربیات ایرانسل در این حوزه پرداختند.در این همایش، آخرین روش‌ها و راهکارهای روز مدیریت ارتباط مشتری مورد بحث و بررسی قرار گرفت. نمایندگان ایرانسل نیز ضمن ارائه بخشی از تجربیات خود در زمینه ارتباط با مشتریان، تحول دیجیتال و تاثیر آن برتجربه مشتریان، به تشریح دستاوردها و راهکارهای نوین ارتباط با مشتری پرداختند.

از موضوعات مورد بحث می‌توان به بررسی تاریخچه ارتباط با مشتری در ایرانسل، تحول دیجیتال در حوزه روابط با مشتریان، خدمت‌رسانی آنلاین و تاثیر آن بررضایت مشتری و همچنین مفهوم خدمت‌رسانی فعالانه به مشتریان اشاره کرد.در بخشی از این همایش میزگرد تخصصی جایگاه ارتباط با مشتری و اقتصاد روز با حضور نمایندگان ایرانسل و جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی سجاد مشهد و مدیران صنایع مختلف برگزار شد.

نماینده ایرانسل در این میزگرد نیز با شرح الزامات و مبانی خدمات مشتریان و تاثیر آن برفرآیند جذب و نگهداشت مشتری درباره فرصت‌های اقتصادی پیش‌روی سازمان‌ها و صنایع مختلف با استفاده از خدمات سازمانی ایرانسل و همچنین بررسی رویکردها و روندهای آینده مدیریت ارتباط با مشتری را برای حاضران توضیح داد.

 

 


برگرفته از: ictpress.ir