به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی ال‌جی در ایران، علی‌رغم تأثیرات شرایط چالش برانگیز اقتصاد جهانی، رکورد فروش ال‌جی، بهبود چشمگیر مدیریت موثر ساختار تجاری و شیوه عملکرد این شرکت را نشان می‌دهد.

نکته جالب توجه، بهبود ساختار تجاری این شرکت است که با توسعه مستمر بخش B2B و بخش‌های تجاری غیر سخت‌افزاری نظیر محتوا و خدمات که رشد چشمگیری داشته‌اند محقق شده است. 

درآمد تلفیقی شرکت لوازم خانگی و راه‌کارهای تهویه مطبوع ال‌جی در سه ماهه اول سال 02/8 تریلیون وون کره جنوبی و سود عملیاتی آن 02/1 تریلیون وون کره جنوبی بود. این واحد تجاری با افزایش سود عملیاتی‌ از رقم 1 تریلیون وون برای اولین بار به رکورد بالاترین درآمد تلفیقی سه ماهه اول در تاریخ فعالیت خود دست یافت. بخش عمده این رشد مستمر ناشی از توسعه سریع بخش B2B با تکیه بر فروش محصولاتی با مصرف بهینه انرژی شامل پمپ‌های حرارتی و سیستم ذخیره انرژی بود. راه‌کارهای سرمایشی، گرمایشی و تهویه مطبوع (HVAC) پیشگام ال‌جی عملکردی قدرتمند و بهره‌وری بالای انرژی را برای مصارف خانگی و صنعتی ارائه می‌کنند که ترندهای کنونی بازار اروپا در زمینه مقررات محیط زیستی سخت‌گیرانه‌تر در آن به خوبی رعایت شده است. این شرکت در پاسخ به قطبی شدن تقاضای بازار، تمرکز خود را بر حفظ رقابت‌پذیری لوازم خانگی پریمیوم، تقویت خط تولید انبوه لوازم خانگی خود و مدیریت ساختار هزینه به منظور افزایش سوددهی قرار خواهد داد. تجارت لوازم خانگی در نظر دارد روند رشد خود را با تمرکز بر توسعه بخش B2B و شتاب بخشیدن به بخش خدمات که در 5 سال گذشته در کره جنوبی رشد سالانه 30 درصدی داشته است حفظ کند.

 


برگرفته از: ictpress.ir