به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی فیلیمو، بیشتر از یک‌­ماه از شیوع ویروس کرونا در ایران می­گذرد. در این مدت اقدام­های زیادی در سطوح مختلف مدیریتی برای کنترل این بیماری صورت گرفته و مهمترین آن از سوی مردم یعنی حفظ قرنطینه خانگی رقم خورده است. قرنطینه به معنای گذراندن وقت در خانه که در ایام نوروز برای ما ایرانی­ها شرایط پیچیده ­تری را هم به وجود آورد، بیشتر از هر چیز به سرگرمی مناسب نیاز دارد. در همین راستا سرویس ویدیو درخواستی فیلیمو به عنوان یکی از مهمترین تامین کنندگان محتوای ویدیویی در فضای آنلاین ایران از روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا با اقدام­ های تشویقی و محتوایی، در راستای کمک به حفظ سلامت جامعه فعالیت­های زیادی را انجام داده است. این اقدام­ها با تامین بیش از هزار و صد اپیزود محتوای به­روز برای رفع نیاز سلیقه­ های مختلف آغاز شد و با رایگان کردن دسترسی به بخش انیمیشن­ ها از 7 تا 29 اسفند 98 ادامه پیدا کرد. فیلیمو با بررسی رفتار کاربران در بازه زمانی 7 اسفند 98 تا 15 فروردین 99 و مقایسه این رفتار با بازه زمانی مشابه مختوم به 7 اسفند، به اطلاعات جالبی از تاثیر قرنطینه خانگی در رفتار تماشای آنلاین کاربرها رسیده است. این گزارش در ادامه بخشی از این اطلاعات را بازگو می­کند.

 


برگرفته از: ictpress.ir